Tuesday 10 January 2012

Good Luck My Friend~~



Entry nie khas untuk my ex-colleague Jaya Parathy. Seorang yang peramah & amat kelakar. Berborak ape je memang tak kering gusi kami di buatnye...hehe. But sad, she no longer at Besi Apac Sdn Bhd.


On her last day, sempat lagi posing semua sudut dalam BA nie. hehe...Last destination at lobby - of coz ambik moment-moment yang tak dapat kami lupakan di Christmas Tree! Hehehe...




Ehemhem..Penyeri Besi Apac - me, Lachmi, Parathy & Sui inn


Last-last kami jadi juge buat farewell party at Flaming Steamboat! Kenapa pilih tempat tu..? Sangat dekat dengan tempat kerja also memang berbaloi makan apa sahaja sampai perut memboroi tak hengat. hehe.. Cube la. Cube la..(free marketing from me!)


  Besi ladies - Siti, Parathy & Lachmi          







Parathy & me


 We wish you all the best with your new career. Hope to see you again ^^.

No comments:

Post a Comment