Monday 16 April 2012

Mentor Musim Ke6..Aii Loiike!



Fffuuuhhhhh...ni mmg betul2 mode xleh tdo. Mata mmg dh nk pejam rapat-rapat tapi otak still lagik berjalan. Aduhai, apa la nasib mood kat ofice nanti, sure tersengguk2 tahan mengantuk. Dah la Monday  blues  & mmg hari bizi sedunia utk aku...Harus tdo nnti..huhu.

~ini adalah ayat aku 3pagi tadi~
motip baru nk repost?? ekekeke


Okey, nak cerita nie, minggu nie mmg xmo tgk Mentor musim ke6 mmg sb team nie xbesh... Yg aku minat adalah team lagi satu sb ada Puteri Caroline. Suare dia mmg superb beb plus nak terkekek-kekek tengok kegedikkan mentor dia Si Ratu Rock Ella tu..hehehe. Mmg tak bleh blah kalau Ella muncul asyik kena kacau jek dgn Nash Ahmad & Ally Iskandar. huhuhu..


Gambar cilok dari en. Google

So bila tau jek PC akan berduet dgn Anas Tahir eh eh bukan adik faizal tahir tu..Anas Tahir (wahh..mcm gile kentang je aku bila tau Anas Tahir keje same dept dgn aku - tapi skg dh bese dh..huhuhu..peace Anas!) Ni Anas protege Faizal Tahir - mood confuse memula, tp di sebabkan rambut kembang Anas so keconfusan aku tu dh hilang..kekeke..

Gandingan depa mmg besshhhh!! Superbbbb!! Tu je nak bgtau..hahaha. Bila protege lain yg nyanyi aku dh boo layan dh sb mmg xmenarik halwa telinga & mata aku langsung nak tengok tb3 tuh..Sorry yep!

Skg menanti detik waktu nak nengok Mentor minggu nih.. Yeahh!


p/s: Sleepy.....mata dh nak tutup rapat-rapat dah..huhu

No comments:

Post a Comment